Meeting lány európa

meeting lány európa

The fifth meeting with students in Spain Projektünk ötödik találkozója Spanyolországban Meeting from 7th to 11th October Projektünk ötödik találkozójára a spanyolországi Oleiros városában került sor. A spanyol partner programunk összes témáját feldolgozva ismertette meg velünk a környék nevezetességeit, szabadidő eltöltési lehetőségeit, túraútvonalait és természeti értékeit. Nagyon tartalmas, gazdag programmal készültek, melynek talán csúcspontja az a túra volt, amit a Caminon tehettünk meg.

Our partner prepared a very rich program for us, including all the topics of our project. We got to know many famous sites, possibilities for leisure time, touristic trails, and natural values. Our host prepared their program very carefully, and maybe the icing on their cake was the walking tour on Camino. Este volt már mire Madridba meeting lány európa és a reptérhez közeli szállodában aludtunk.

Másnap egy rövid városnézést tettünk Madridban, mert tanáraink megismerni más szóval tartották, hogy megnézzük Spanyolország fővárosát is, ha már egyszer itt járunk, bár ez nem tartozott szigorúan a programhoz.

Éva néni vezetett körbe minket, mert ő már többször látogatott el már ide és érdekes dolgokat mesélt. Délután indultunk tovább A Coruña városába.

A rövid meeting lány európa végén örömmel vettük észre, hogy az olaszok és a ciprusiak is a gépen utaztak. Oleiros városába mentünk, ahol egy szállodához vittek minket először, mert tanáraink ott szálltak meg. Mivel volt egy kis időnk, a szállodával szemben lévő Santa Cruz szigetre sétáltunk el tanárainkkal. A vendéglátó családok 7 órára érkeztek és vittek minket haza.

Én egy olyan a múlt ideje megismerni kerültem, ahol az apuka angol volt, az anyuka spanyol. Meg is ijedtem kicsit, mert mindenki nagyon jól beszélt angolul. Finom vacsora volt, aztán aludni mentünk. Hétfőn kezdődött az igazi program. Először a könyvtárba kellett mennünk, ahol az igazgató köszöntött minket és a program vezetője, majd egy lány énekelt, aki bekerült a spanyol voice műsorba.

1. Retorika flört

Ez után sétáltunk át a polgármesteri hivatalba, ahol dudások zenéltek. Egy néni fogadott minket, de nem a polgármester. Beszélt a városról meg, hogy milyen jó ez a program nekünk, diákoknak. Kaptunk egy kis ajándékot és visszasétáltunk az iskolába. Az ebéd is finom volt. Délután pedig szörfölni vittek minket. Közülünk csak Olivér merte bevállalni a szörfözést, de nagyon tetszett neki, bár egy kissé megfázott.

Állítólag 15 fokos volt a víz. Mi fényképeztünk, kagylót és homokot gyűjtöttem. A tengerpartra jöttek értünk a családok. Kedden A Coruña-ba mentünk. Sajnos esett az eső és elég hideg volt, így rögtön az Aquariumba mentünk. Nagyon tetszett. Azt mondták, hogy ez az akvárium az egyetlen Európában, ami az óceánból kapja a vizét.

Вы временно заблокированы

Láttunk cápát, különböző halakat, polipokat és a végén fókaetetést is. Itt ebédeltünk, rántott hús volt.

Aztán, hogy jobb lett az idő egy interaktív kiállításra vittek minket. Mindent meg lehetett fogni, olyan természettudományi múzeum jellege volt.

Az európai újjászületésért by Emmanuel Macron - Project Syndicate

Ez után sétáltunk fel ahhoz a toronyhoz, ami a Herkules nevet viseli és Európa legrégibb működő világítótornya. Itt is fényképeztünk és utána kaptunk szabad időt.

Vásároltam egy kicsit és így már mindenkinek meg lett az ajándék. Hat óra körül értünk vissza a családhoz. Szerdán egy spanyol órával kezdtünk. Éva néni segített sokat, mert ő tanul spanyolul.

meeting lány európa

Érdekes volt az óra és sok szót tanultunk. Ezután egy chips gyárba vittek minket, diákokat. A tanárok valahova máshova mentek. Bár azt mondták churrost is kóstolunk, az sajnos elmaradt, de kaptunk chipset és egy tornazsákot ajándékba.

A családok rögtön ebéd után jöttek értünk és velük is kirándulni mentünk. Csütörtökön volt a túranap. Egy óra buszozás után érkeztünk meg Lavacolla nevű településre, ahonnan 11 km-t gyalogoltunk. Én Erika nénivel és Éva nénivel mentem. Érdekes volt az út.

Meeting in Spain - P.A.N.T.A. R.E.I.

Sok zarándok előzött le minket közben és azt köszönték, hogy Buen Camino. Mindenkinek visszaköszöntünk. Láttunk érdekes dolgokat: kereszteket egy kerítésen, túracipőt feldobva egy villanyvezetékre, egy kilátót, ahonnan már látszott Santiago de Compostela katedrálisa, mert oda kellett megérkeznünk.

Egy órára értünk oda. Útközben sokat fényképeztünk, nézelődtünk, még a város nevének felirata előtt is fotózkodtunk. A katedrálistól ebédelni mentünk, ahol mindenki maga választhatott a menüből. Nekem Alicia segített, hogy mit egyek. Aztán teljes 3 óra szabadidőt kaptunk és én a spanyol gyerekekkel sétáltam a városban.

Nagyon fáradt voltam és örültem, hogy már 9-kor aludni mehettünk. Péntek volt az utolsó meeting lány európa az iskolában. Feladatot kaptunk és prospektust gyártottunk. Olivér, Iago, Alicia és én voltunk a csapat. Jól sikerült a prospektusunk. Ebéd után pedig egy kerámiagyárba vittek minket, ahol nagyon drága volt minden, de nagyon szép is.

Megnéztük, hogy hogyan készül ez a kerámia, a Sargadelos. Persze nem vettem semmit.

A családok már várta, amikor visszaértünk. Mivel csak vasárnap reggel indultunk haza, egész szombaton még a családnál voltam. Nagyon örültem, mert a két család, az ahol Olivér volt és az ahol én, összebeszélt és egy ugráló parkba vittek minket. Nagyon jól éreztem magam. Finomat ettünk és már kicsit bátrabban beszéltem meeting lány európa. Vasárnap reggel 7-re kellett a reptérre érni.

Sajnos a gépünk késett és csak Budapesten derült ki, hogy a csomagjaink Barcelonában maradtak. Így aznap nem tudtam odaadni az ajándékokat, amiket vettem.

meeting lány európa

Így csak a fényképeket néztük végig este és nagyon örültek, hogy végre otthon vagyok. Jó sokat vártunk a csomagjainkra, de végre pénteken megjöttek. Nagyon örült mindenki az ajándéknak. Nagyon örülök, hogy részt tudtam venni ebben a programban és az óta is tartom a kapcsolatot Aliciával. Hegyi Bettina 7. Feladtuk a bőröndjeinket, átmentünk a biztonsági ellenőrzésen és indulhatott a nagy kaland.

Megérkeztünk Madridba Spanyolország fővárosába és egy kellemes szállodában lepihentünk. Második nap Másnap városnéző túrára indultunk tanárainkkal Éva nénivel és Erika nénivel.

Madrid egy nagyon szép város. Nagyon sok mindent megnéztünk a nyüzsgő utcákon tereken. Délután pedig indultunk La Corunaba ismét repülővel.

meeting lány európa

Kora estére megérkeztünk. A befogadó családok már vártak Ránk. A család nagyon kedves és közvetlen volt. Iagoval nagyon jóban lettünk már első pillanattól kezdve.

Jókat beszélgettünk, játszottunk. Már első este megfigyeltem, hogy meeting lány európa spanyolok nagyon későn vacsoráznak, ezért mindennap későn mennek aludni. Harmadik nap Ezen a napon néztük meg Iagoék iskoláját, ami nagyon más volt, mint a mienk. Modern tágas épület, ahol többek között minden gyereknek van egy külön szekrénye, amiben a saját felszerelését tarthatta.

A nap elején volt egy köszöntő, ahol az igazgató fogadta a programban részt vevő diákokat.

To continue reading, log in or register now.

A nap végén elmentünk szörfözni. A vízen siklani egyszerűen isteni volt. Bármikor megismételném. A nap végén visszamentünk a családokhoz. Negyedik nap Délelőtt elmentünk egy akváriumba, ahol rengeteg féle tengeri élőlény volt. A legnagyobb egy cápa volt.