Belga honlap mentes találkozó.

Nagymarosra költözik a VéNégy Fesztivál és Színházi Találkozó

Ténéré találkozó Belgium Sárvi tollából július Már többször meg lett rendezve a Tenere találkozó, belga honlap mentes találkozó Magyarországom, hol Svájcban, hol Franciaországban, hol Belgiumban. Én most a legutóbbiról fogok írni, mert, hát ez a legutóbbi, és jelen voltam én is, bár nem minden mozzanatában vettem részt, amit bánok is, de erről majd később. Íratlan szabály, hogy páratlan évben Makón, páros évben Neeroeterenben Belgiumban van meg tartva BelgianTenereTrip későbbiekben BTT, ahová is szinte kötelezően el várják a belga szervezők a Magyar Tenere klub tagjait, és mink szívesen megyünk, főleg, hogy Ők is nagy kedvvel jönnek hozzánk.

Nem túl nagy, de némi szervezkedés után össze állt a kép, mi szerint án pénteken Körmenden éjszakázunk egy társunk házában és onnét szombat reggel neki vágunk nyugat-Európa meghódításának.

Persze mindig belga honlap mentes találkozó, aki ki lóg a sorból, most ezt Taro Hulej László barátunk tette meg egy olyan gyenge kifogással, hogy törött, műtött lábbal nem tudna és szeretne néhány ezer kilométert motorozni. Na, jó, elfogadtuk az indokot, most az egyszer. Mert, hát számunkra a BTT belga honlap mentes találkozó csak a helyszínen történő találkozóról szól, hanem már az oda, és a haza út is része a kalandnak.

Na, ez nem jött össze. Már az indulással elcsúsztunk, Tarot is meg kellett látogatni az ő törött lábával, így kb. Amit ki választottam terveztem a GPS-el utat az tényleg alsóbb rendű volt, olyannyira, hogy néha már azt hittem be futunk egy tanya udvarára és ott vége a dalnak, de nem, mindig a helyes irányba mentünk és gyönyörűbbnél, fantasztikusabb utakon, helyeken jártunk.

Grazot is úgy kerültük el, hogy, szerintem vagy erdészeti, vagy turistaúton jártunk, ami egy személyes, tehát ha szembe jött egy személyautó már szűken fértem el mellette a motorral. De lehet, hogy csak én vagyok ilyen kis ijedős.

pergola egyetlen bejegyzést keres lány casablanca

A városok nevét, ha nagyon muszáj, fel tudnám sorolni, de nem szeretném, a lényeg, hogy a mesébe illő környezetben, valószerűtlenül meseszerű gyönyörű városkákon át irány bele az Alpokba… és a rendőrök karjaiba.

Ő volt a 4. Seeboden nevű városkába egy tó partjára ahol kemping is van.

Bëlga // Vénégy Fesztivál

Előtte be vásároltunk enni- inni valóból, tehát kerek a világ. Sátorállítás, közben sörözés, vacsora elfogyasztása és irány a tópart. Az Alpok egyik gyöngyszeme, a sok közül, volt előttünk. Hihetetlenül tiszta és meleg vizű tó a MilstatterSee. Vitorlázás, szörfözés, vizibiciglizés, meg minden, ami a vízzel kapcsolatos, lehetőség van. Természetesen kijelölt strand helyek, mink a kempingünkhöz tartozó partrészen bámészkodtunk, belga honlap mentes találkozó kedvünk lett volna meg mártózni a vízben, de a lustaság győzött, mert vissza kellett volna menni a sátorhoz a fürdőnadrágért és egyéb kellékekért.

Így irány vissza a sátorhoz, némi sörözés beszélgetés után eléggé elpilledve be húzódott ki-ki a saját rongyházába. Arra ébredtem, hogy remeg körülöttem minden. Az első gondolatom az volt, hogy valakinek mindenféle képen az én Tesco gazdaságos sátramra van szüksége, ááá, dehogy.

Kerekedett egy olyan vihar amilyennel én még nem találkoztam, a menydörgés nem ott valahol fenn az égen, hanem bent a sátramban. Remegett a levegő körülöttem, a 20cm vastag matrac alattam, villámlás után nem kellett számolgatni, hogy hol is tart a vihar, rögtön dörgött. Félelmetesen gyönyörű volt még ez is, de az utána következő nap már nem annyira.

Így mi is vártunk, míg eláll az eső, amikor el tudtunk indulni kb. Igen elindultunk, de nem arra, amerre szerettünk volna, ugyan is a terv a Glossglocner lett volna, de úgy gondoltuk, hogy, ha itt, már ahol voltunk, ilyen kellemetlen az időjárás akkor a Glockneren akár hó is eshet, de ha az nem is esőben semmilyen pozitív élményt nem fog találkozom idősebb férfi. Azt, hogy igazunk volt-e sosem tudjuk meg.

Salzburgig először az L11, később a es úton mentünk. Csak saccolom a magasságot, hogy esetleg méter körül voltunk a tengerszint felett, max. Elég strapabíró ingyenes társkereső london mondanám a mienket. Szerencsére Báló Joci a német hon elég komoly ismerője és hamar rá leltünk az általunk kedvező árúnak nevezhető Etap hotel hálózat egy objektumára, ahol is tárt karokkal vártak minket, csak vigyük oda a pénzünket.

Az aznapi célunk, már Franciaország, azon belül is Nonsard La marche méltán híres falucska, lakhatják vagy ezren, semmi lényeges látnivaló, de nagyon szimpatikus tavacska partján van egy relatív olcsó kemping.

Kétszer is vezettek, de elmaradt a magyarok továbbjutása

A gyorsabbakkal nincs is baj, ki kerül, megy tovább a dolgára és kész. A lassabbakat viszont nem egyszerű belga honlap mentes találkozó előzni a gyorsabbak miatt, úgy, hogy nem akarjuk el veszíteni egymást, aki motorozott már csapatban tömött autópályán az tudja, hogy miről beszélek.

Belga honlap mentes találkozó szakasz volt mindenki számára, de leküzdöttünk jó néhányszáz kilométert. München mellett el, Stuttgarton át, Karlsruhenél délfelé, Rastattig és onnét máris Franciaországban voltunk. De előbb még Joci valamit félre értett, ekkor ugyanis Ő vezetett minket a helyismeret birtokában, az egyezményes jelbeszéddel menetközben tudattam vele, hogy szomjas lett a motorom.

Az XT a maga 15 L-es üzemanyag tartályával volt a leggyengébb láncszem, remélem csak ebből a szempontból. Lényeg, Joci az első lehetőségnél le borít az autópályáról, főleg az ottani üzemanyag árak miatt, hittem én, Joci pedig azt, hogy sürgőssé vált a benzinkút látogatási fakultatív program. Kicsit sem bántuk meg a kerülőt. Bele csöppentünk egy falucskába ami minimum éves, és nagyon sok, a központban szinte az összes ház eredeti állapotában van, legalább is kívülről.

A főtéren leparkoltunk és szétszéledtünk. A helybeliek, az a kevés ember, akivel találkoztunk, nagyon kedvesek és segítő készek, Egy idős Kislemez potsdamban ny a maga tökéletes németségével el mesélte Norbinak, aki egy kevéskét beszél angolul, hogy a városkának az a háza vámház volt gondolom az as évektől valameddig. Némi szájtátás, fényképezés után a helyi kávézóban döntöttünk magunkba egy elég tűrhető feketeleves adagot, cihelődtünk és most már tényleg némi kőolaj származék után néztünk.

Kénytelenek voltunk a GPS segítségét igénybe venni, ami azt mondta, hogy 5 kilométerre van az első kút.

Gyorsan meg is látogattuk és láss csodát a kúthoz tartozóan működik egy motorkerékpár javító műhely és a hozzá tartozó üzlet.

Mivel nekünk csak üzemanyagra volt szükségünk, hipp-hopp, tovább álltunk. Először kanyargós hegyi utakon, később a Champagne-i dombságon. Abban reménykedtem, hogy végeláthatatlan szőlő ültetvényeket fogok látni Champagne-ban, e helyett a gabona mezők és kukoricaföldek, de az tényleg vég nélkül, hát akkor ez mitől Champagne? Itt is egy kicsit csalódtam.

Ténéré találkozó Belgium (Sárvi tollából)

A vidék a táj valóban gyönyörű kicsit hasonlít a Tolnai dombságra, de tényleg csak kicsit, mert azért a fő különbség a méretekben rejlik, a dombok magassága, meredeksége, dombtetők kiterjedése és hát a mindenhol megbúvó kis faluk a középkör hangulatát idézve szinte mindenhol. Mégis lakott területen kívül álltunk meg kicsit nyújtózkodni, harapni egy két falatot, inni egy kortyot. Az aznapi célunk előtt kb. Innét meg sem álltunk a kempingig a már említett Nonsard La marche. Lett is apró problémánk, mivel elmúlt recepció nincs, OK akkor menjünk a másikba, mert ugye 2 kemping kell egy tó partjára, rendben, de ha itt nincs porta, akkor ott mitől lenne, tehát maradunk.

Motorosnak nem tart sokból egy sorompót ki kerülni és már kerestük is a sátorhelyünket. Lett is segítségünk rögtön a magbízott éjszakai gondnok, vagy valami olyasmi, aki a későn jövőktől szedi be a sápot és segít az eligazodásban. Kerek a világ, sátorállítás, fürdés, evés, ivás, éjszakáig tartó beszélgetés, persze jó Magyarhoz illően a szabályok meg szegése, ami a tűzrakási tilalomról szólt a kemping területén.

Na, vajon mit csinált az 5 Magyar? Hát persze hogy, kicsi, de tábortüzet. Egyszer csak látjuk, hogy jön a mi kedvenc útbaigazító emberünk, a tűz ég, mi körülötte, és takargatjuk a lángokat csizmaszárral, nagy tenyérrel, meg ami épp kéznél volt, hát persze hogy, belga honlap mentes találkozó vette belga honlap mentes találkozó, mert nem akarta észrevenni.

Ezen is jót mulattunk, aztán némi alvás következett.

witwer keres ismerősének társkereső, ha

Én meg csak vonogattam a vállam, mondván lövésem sincs, sosem jártam még erre felé, a GPS nem fog el tévedni… remélem. Hát bizony néha kétségek merültek fel bennem, főleg mikor a gép lefordított balara a főútról, be egy kis falucskába és ott rögtön vissza jobbra. Bolond ez a masina? Ugyan oda visszavisz? Szerencsére nem, mert amint ki értünk a faluból ballra fordult az út, na, de milyen út?!?!

társkereső 56 önálló lakások innsbruck

Enyhe lankák, kellemes kanyarok hűvös erdősávok és nyílt gabona mezők váltották egymást, forgalom szinte semmi, tehát az én szemszögemből ideális túrázós, motorozós állapotok. Egyszer csak be beértünk egy falucskába, ahol többek kívánságára meg kellett látogatni a helyi boulangerie-t, magyarul pékséget.

Igen szűkös volt a választék, az idő előre haladta miatt gondolom. Talán, mert a helybeliek már felvásárolták a nekik szükséges mennyiségeket és hát nem egy turista központban voltunk.

Belga-Gyaloglás vége [original]

Irány tovább, csak szerencsénk lesz a következő lehetőségnél, hát lett is, részben. Péksütemény ugyan volt, de elégetetlenek voltak az éhesek a választékkal, nem baj kénytelenek voltak be érni ennyivel, mert ha 10 km-ként meg állunk nagyon lassú lesz a haladásunk. Így is az lett. Míg ketten a singles preetz töltötték az idejüket mink körbe csodáltuk a helyi templomot, ami be illik nálunk akár székesegyháznak is.

A korát legalább évesre saccolom, méretei pedig verik a Pannonhalmi apátság méreteit, és ez csak egy kis városka, amin, ha nem állunk meg legalább 1,5 perc alatt a sebesség korlátokat is betartva keresztülmotorozunk.

találkozó hely katonák kislemez eppingen

Na, de meg volt a pótreggeli, meg volt a templom, mehetünk tovább. Itt is eltöltöttünk legalább fél órát, tisztelegtünk az elhunytak előtt és robogtunk bele a Francia messzeségbe.

Büntetőpárbaj és Ronaldo–Benzema párharc a Puskás Arénában

Voltak olyan útszakaszok, amikor azt mondta a GPShuh. Mintha hullámvasúton lettünk volna, talán ÁÁmerikában a os út lehet hasonló, már amennyi és amilyen képet én láttam róla.

izraeli nő találkozó igyekszik egyetlen gazdag ember

A szintkülönbségek nem voltak nagyok, esetleg méter, de az szinte folyamatosan egész nap, nem tudtuk meg unni, mert, ha még az sem lett volna, mintha a Hortobágyon mentünk volna oda- vissza egész nap.

Volt egy meg egyezésünk, ami arról szólt, hogy, amennyiben lehet, a nagy városokat kerüljük el. Így is tettünk, egészen addig, míg egy város elkerülőjén robogtunk és már messziről hívogatóan integetett felénk a templom tornya.

Valamiért mindenki úgy érezte, hogy ezt meg kell nézni közelebbről, tehát ballra el, be a városba, aminek a nevét sosem fogom meg tudni. Templom keresés,… meg van, közvetlen mellette leparkol, bámészkodik, fényképez én személy szerint az egyik cipzárom javításával kezdtem a pihenőt. Mikor az is meg volt én is elindultam egy kisebb felfedező útra, de nem túl messzire a motoroktól, mert mindenki cucca, csak úgy egyszerűen lehányva volt a gépsárkányokra, szerte szét minden. Olyan érzésem kerített hatalmába a templom láttán, hogy a Notre-Dame-i toronyőr elő ugrik valamelyik toronyból, vállán az Ő Belga honlap mentes találkozó, de hát nem.

Itt is jót bámészkodtunk, kicsit meg mozgattuk tagjainkat és már haladtunk is tovább az, az napi kempingünk felé. Ez a szakasz gyakorlatilag eseménytelenül telt, egyszerűen csak élveztük a motorozást a kellemes időben a Belga honlap mentes találkozó dombokon az ódon falukon keresztül. Itt jegyezném meg a második dolgot, amiben csalódtam.

Bejegyzés navigáció

Úgy épültek meg a falvak, hogy az út a falu szélén érinti a települést, tehát, ha vásárolni akartunk, bármit is, a templomtornyot kellett meg célozni, a falu közepét, és belga honlap mentes találkozó akkor sem volt biztos, hogy találtunk közértet.

Főleg, ha este után értünk oda, szinte biztos, hogy zárva volt már, de ez érvényes egész Nyugat-Európára, már amerre mi jártunk. Szóval a belga honlap mentes találkozó, nem azt leltük meg ami be lett tervezve, de azt az apróságot senki sem bánta, mert egy teljesen kulturált, rendezett helyet sikerült lelni, utólag meg tudva a Szajna partjáncsak éppen nem Párizsban, hanem Les Andelys nevű város szélén. Az csak érdekességként, hogy két területet adtak, mondván 5 sátor, 5 motor nem fog el férni egy placcon, igaziból azt már nem tudom, hogy ár különbségben ez mit jelentett.

De bizony elfért az 5, sőt olyannyira, hogy, míg én fürödtem Luczó Laciék valahonnét oda csempésztek egy padokkal egybe épített asztalt a placc közepére. Teljes volt az összkomfort. Már a meg érkezésünkkor láttam a kemping melletti dombtetőn egy várromot, de aztán feledésbe merült a tény, csak másnap reggel az indulásukkor figyeltünk fel rá ismét.

Nézegettünk egymásra, fel a romra, megint összenéztünk, hümmögtünk egy kicsikét és nagy sóhajjal tovább indultunk, most már az Óceán, Normandia felé.

szakmák találkozik tanulságok hajtott partner keres az interneten

Az egyik, talán az első megállónknál Laci kérdezte, hogy Colleville-t érinteni fogjuk-e? Őszinte voltam és azt mondtam fogalmam sincs, de nem sokból tart ki deríteni, hogy merre is kell az adott település felé haladni és akkor megyünk arra, nekem mindegy.

Na ebből lett a baj és egy kis kerülő. A mi köreinkben azt szokták mondani, hogy a túraendúrós nem téved el, csak túrázik. Mi sem tévedtünk el, csak mentünk pluszban kb. Az, hogy Colleville, egy kicsit kevés, ugyan is az a nyomorult GPS ismer ilyen nevű helységet és arra vettük az irányt. Egy idő után gyanús volt, hogy erősen észak felé haladunk, holott nekünk a nyugati irány jobb lenne a Norman partok felé.

Joci volt aki először szóvá tette az utunk irányát, na és ekkor faggattam ki komolyabban az eltévedő készüléket a cellulóz GPS segítségével és kiderült, hogy a helyes városnév Colleville-sur-Mer.

Kapcsolódó cikkek

Tehát hova is kell nekünk menni: természetesen Carentan-ba. Na, de, hogy? Ettől a pillanattól kezdve kicsit sem volt EU konform a kipufogó berendezése és hát bizony én mink élveztem -tük a motorjának a hangját.

A helybeliek talán nem annyira a szűk sikátoros, ódon belvárosokban és Laci sem repkedett a boldogságtól, főleg mikor néha-néha eszébe jutott a lehetséges büntetés a zajszennyezés miatt, amit nyugat-európában könnyen osztogatnak.

Sikerült bünti nélkül meg úsznia a kirándulást, gondolom haza érve gyárt másik tompítót. Szegény Pap Zolit tette felelőssé, mert Ő jött mögötte, mondván, szólnia kellett volna, hogy ki esett az a fránya betét. Ebbe azért igazat adok Neki. Na de visszatérve az utunkhoz. Az alapgondolat az volt, hogy meg keressük azt a várat, ami valami számítógépes játék helyszínének az alapja. Ugye Norbi? Vár is biztos volt valahol, de mikor oda értünk senki kérni tudni összetörni erőltette a dolgot, rá csodálkoztunk- legalábbis én- hogy amennyire egy kaptafára épültek a városok a középkorban annyira különbözőek is tudnak lenni és meg is tudják őrizni, ha nem is eredeti formájukban, állapotukban, de ahhoz nagyon közeli állapotban.